روژین جانروژین جان، تا این لحظه: 22 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

فرشته آسمونی

اولین خاطره سفر چین

1390/5/13 8:33
نویسنده : روژین
226 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

    ما وقتی رسیدیم به فرود گاه چین لباس هایمان را در اوردیم بعد  تور لیدر چینی ما برای خوش امد گویی به هر یک از ما شاخه گلی داد و بعدکه از فرود گاه امدیم بیرون گرم ترین ومه ترین هوا را دیدم

بعد سوار اتوبوس شدیم  در حین حرکت اتوبوس تور لیدر ما اقای مومنی به ما گفت که قبل از رفتن به هتل به معبد بهشت می رویم همه خیلی ناراحت شدند آخه ان روز خیلی هوا دم بود

خلاصه رسیدیم وهمه پیاده شدند

وقتی به حیاط بزرگ معبد رسیدیم

هواخیلی کم خنک شد ولی برای بقیه فرقی نکرد

ان جا حتی خواهرم رونیا خیس عرق شده بود 

                                   

 

 

  ان روز قرار بود یک عکس دسته جمعی بگیریم

ولی من نگر فتم بعد به همه یک اب معدنی داد

خلاصه تا به من اب معدنی داد من درش را باز کردم وروی

تن وبدنم ریختم رونیا هم چون از اب ریختن روی سر خوشش نمی امدبابام اب را نیمه باز کرد و به عنوان باران روی سر خواهرم ریخت

بعد از چند دقیقه یک گروه چینی وارد معبد بهشت شدند

ان ها تا من وخواهرم را دیدند به سمت ما امدند واز ما خواستند تا با ان ها عکس بگیریم خلاصه

بعد از این هاتور لیدر همه را صدا کرد تا با او راه بیفتند

او برای خوشحال کردن ما یک موسیقی گذاشت ویکی از اقاهاشروع به رقسیدن کردو همه از ایرانی تا خارجی دور او حلقه زدن اقا همه رفتن وسط تا اهنگ تموم شد همه به راه خود ادامه دادند

تا به هتل رسیدیم

ببخشید من خسته شدم بقیش بماند یک روز دیگه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

نانی
13 مرداد 90 10:16
ایشااله همیشه به سفر . خوش باشین

ممنون
مامان آرمان
14 مرداد 90 10:51
سلام.آفرین که داری خاطراتت را میتویسی و چقدر زیبا نوشتی.
میبوسمت


ممنون خاله فرنوش
مامان نفس طلایی
23 مرداد 90 16:55
چه خاطره ی قشنگی


ممنون خانم