روژین جانروژین جان، تا این لحظه: 22 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

فرشته آسمونی

تولد

1390/5/29 9:32
نویسنده : روژین
369 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز نه پری روز تولد خالم بود من نتونستم بهش تبریک بگم حالا می خواهم جبرانش کنم

 

خاله فرنوش تولدت مباررک باشه

انشا اله ١٢٠ سال کمه ١٣٠ ساله بشی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مهسا
29 مرداد 90 14:08
سلام روژین جون خاله یه عکس هم از خودت بزن، روی ماهت رو ببینیم، باشه ما هم لینکت میکنیم.ممنون از لطفت.تولدت خاله ات هم مبارک.


چشم حتما
مامان صبا
29 مرداد 90 17:14
سلام عزیزم.تولدت خاله جونت مبارک.
چرا ادامه خاطرات سفرتو ننوشتی


چون قرار بریم به یک سفر دیگه
مامان آرمان
29 مرداد 90 18:26
سلام عزیزکم.واقعا ابتکارت من را هیجان زده کرد و خیلی خیلی خیلی خوشحال شدم.نمیدونم برای بیان احساسم چی میتونم بگم ولی ازت بازم ممنونم و از این طریق صورت ماهت را میبوسم
دوست دارم


من که کاری نکر دم
دوستت دارم خاله فرنوش
می بوسمت