روژین جانروژین جان، تا این لحظه: 22 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره

فرشته آسمونی

بین سفر

1390/6/11 9:50
نویسنده : روژین
714 بازدید
اشتراک گذاری

سلام درسته من الان در تبریز تو لابی هتل دارم با اینتر نت کار می کنم دیروز مامان بزرگم این جا  بخاطر همون نتونستم مطلبی بنویسم

فردا برمی گردیم تهران

الان ٩نیم صبح

الان خواهرم و مامان و بابام تو رستوران هستن و دارن صبحانه می خورن ولی من زود صبحانم را تموم کردم تا بیام یک چند کلمه ای صحبت کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

خاله فرنوش
11 شهریور 90 16:05
سلام عزیزم.خوبین؟ خوش میگذره؟معلومه که خوش میگذره.هوای خوب و مسافرت به کی بد میگذره.خوب استفاده کن و بعدن خاطره و عکسات را بذار. سلام برسون.بوس
یاسمن دختر اسمانی12ساله
11 شهریور 90 18:01
منم ببخش که بهت دیر سر زدم عید تو هم مبارک


اشکالی نداره
یاسمن دختر اسمانی
16 شهریور 90 19:39
عکسهای خودت رو هم بذار ما ببینیمت. البته اگه میشه. (ilove you)!


چشم حتما
یاسمن دختراسمانی 12ساله
2 مهر 90 19:39
کجایی دوستم؟!
ازت خبری نیست


معذرت می خوام